Status ; Hey Lovely Visitor How Are You? Of course Really Well Bcoz You Can Surfing My peaceful blog So Don't forget To click Follow b4 You leave Muaxx
SUPER PEACEFUL
Mimpi _alis
Tuesday 11 October 2011 | 00:43 | 0 Rain[s]
 Dosh,air dicurahkan ke muka aku..terus aku berlari keluar dari bilik air..taptap aku menuju ke arah bilik aku lalu membaringkan diriku di atas katil...3,2,1 aku terlena maka mulalah mimpi itu....

  "aku berjalan seorang diri di atas padang yg luas dan takdak satu tanaman pon disitu..cuaca sangat panas terik 
   membuatkan aku berasa sungguh dahaga,tempat itu umpama di mesir...hehrh terjulur lidah aku macam anjing
   jadinya..aku dah tak larat lagi!!tapi aku tetap berusaha berjalan jua..tiba-tiba aku ternampaksesuatu yang  
   bercahaya tidak jauh dari diriku..aku berlari sekuat hati ke arah cahaya tersebut..aku berharap akan ada 
   sesuatu yg berharga di situ ..setelah sampai di situ,aku masuk kedalam cahya tersebut.apabila aku masuk  
    sahja terdapat taman yg terbentang luas cantik bersinar rama-rama berterbangan, pokok-pokok kehijauan
    (pokok memey hijau pon hahaha)aku rasa aku tidak terpijak di bumi yg nyata lagi.umpama mimpi dlm mimpi..
     tiba-tiba datang seorang lelaki yg tidak dapat dikenal pasti membawa secawan milo ais slurp!!!!!!  
   sampai di depanku saje baru aku tahu dia ialah KIMBUM!!!!handsomenya!! aku terus merampas cawan di tangannya:tiba-tiba dia berkata jom pegi sane jap " aku pon ikut sampai je ke tempat yg dia bawa aku WOW!!!!!!!!!!!!!cantiknya rumahnie!dinding diperbuat daripada emas!!!!!!tetapi bila  toleh ke kanan semula kimbum dah lari wwawa!tapi takpe aku dah dpt rumah yg sangaaat cantik!semakin lama berhari,berminggu,berbulan,bertahun,berkurun eh (lebih-lebih plak)semakin aku rasa bosan kat rumah tue...aku takde kwn..kenapa semua org tak nak kwn ngan aku??????aku benci!!!!!!!
                                                                              SEKIAN :)

*what eber it is the moral                          P/S:ada kebenaran tentang citer nie okey!                
of da sory is cuci kaki
sebelum tidur jangan cuci
muke je yer!!!!!*                                                   100% dicipta oleh alis! :D

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post